Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Privatitzacions
La CUP contrària a la gestió privada del servei de neteja viària i recollida de residus a Sabadell

La formació lamenta que la gestió del servei no sigui pública i que es torni a hipotecar la ciutat pels propers 15 anys

09/02/2012 Política
La CUP a Sabadell es mostra contrària a l'acord de gestió del servei de neteja viària i de recollida d'escombraries que va assolir el Ple del mes de febrer. Bàsicament, tal i com va defensar durant la campanya, la seva posició és en defensa de la municipalització dels serveis públics i per tant considera inadequat que el servei segueixi a càrrec d'una empresa privada.

El portaveu Quico Andreu ha explicat que això “suposa que l'objectiu de l'empresa que en du a terme la gestió no sigui el d'oferir un servei públic sinó el d'obtenir el màxim de beneficis i, a més, aquests no repercuteixen al conjunt de la ciutat sinó a interessos particulars”. En aquest sentit, Andreu ha afegit que "diu molt poc d'una formació que es fa dir d'esquerres que no aprofiti la finalització d'una concessió privada per a recuperar-la, sinó que, al contrari, la renovi per a 15 anys més."

Per altra banda, la CUP celebra que el Plec de condicions tècniques contempli la incorporació de la totalitat de la plantilla a la nova empresa que gestioni el servei. La formació d'esquerres, però, insisteix que la millor manera per a garantir els drets d'aquests seria que l'empresa fos de titularitat pública on els i les treballadores hi tinguessin un pes rellevant.
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  8. La dignitat no entén de competències
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid