Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Prou retallades
Una concentració independentista rep De Gispert a l'Ajuntament de Banyoles

Tot i no ser el lloc de la protesta, furgonetes dels Mossos d'Esquadra han envoltat la seu de la CUP

22/01/2012 Política
La presidenta del Parlament de Catalunya, Núria de Gispert, ha estat rebuda amb una protesta a les portes de l'Ajuntament de Banyoles, on hi ha assistit amb motiu de la XXXVI celebració de Sant Antoni Abat. De Gispert ha arribat a dos quarts de 12 del migdia i ho ha fet en un carro estirat per dos cavalls. Allà, desenes d'independentistes convocats per la CUP i el Casal Popular del Pla de l'Estany l'han rebut amb una gran pancarta on posava "Espanya ens roba. Independència" i cartells de a CUP a favor del sistema públic i en contra de les retallades als seveis públics.
 
De la seva banda, l'Ajuntament de Banyoles li ha fet una recepció oficial i posteriorment la presidenta ha signat el llibre d'honor. Els dos regidors de la CUP, Sandra Pazos i Ferriol Masó, han assistit a la concentració de protesta per denunciar "la prohibició de poder dir al Parlament que Espanya ens roba i que els Països Catalans som víctima de l'espoli fiscal" i per dir "ben alt i clar que condemnem aquestes severes retallades que s'apliquen des del Govern contra els sectors més vulnerables de la societat en comptes de retallar aquells qui més tenen i perseguir, per exemple, el frau fiscal".

Presència policial al voltant de la seu de la CUP

La CUP ha mostrat també la seva sorpresa per la presència de furgonetes dels Mossos d'Esquadra al voltant de la seu que la formació té al Barri Vell de Banyoles, un espai peatonal reservat als vehicles dels veïns i allunyat de l'Ajuntament, on es feia la concentració i on arribava De Gispert.
Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid