Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La televisió pública de l'Hospitalet, en perill

La Farga Gestió d’Equipaments, l’empresa pública de la que depèn Televisió de L’Hospitalet, ha comunicat a la plantilla que el futur del mitjà és "incert". Ho han denunciat els treballadors, que ja han constituït la plataforma Salvem TV l'H.

L'Ajuntament de la ciutat més poblada de Catalunya ja ha avançat que els pressupostos de l'any vinent seran inferiors als d'altres anys, fet que afectarà la continuïtat del mitjà. Amb tot, la quarantena de treballadors de TV l'Hospitalet, que té onze anys de vida, insisteixen que la feina que fan per la ciutat és "bàsica".

07/11/2011 01:25 Comunicació
"Som un servei públic que garanteix una programació de qualitat, però som, sobretot, la veu de tots i cadascun de vosaltres: ciutadans i ciutadanes, entitats, associacions, clubs esportius i col·lectius diversos que voleu expressar-vos aprofitant un mitjà que és, per damunt de tot, vostre", remarquen, i subratllen que són "el cordó umbilical entre la ciutadania i el govern municipal i regidors", "un element de cohesió social a L'Hospitalet" que dóna sentit al concepte "servei públic".
 

Els treballadors, que demanen el suport dels ciutadans, volen seguir fent feina pel mitjà i en aquest sentit assenyalen que "no deixarem d'esforçar-nos, amb la mateixa professionalitat i entusiasme de sempre". "Farem que la Televisió de L'Hospitalet sigui encara més la vostra referència, el lloc on podeu recórrer perquè, quan us calgui parlar, la ciutat us escolti", manifesten.

Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid