Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El SEPC de Martí i Franquès dóna suport a les mobilitzacions en contra de les retallades en educació

Aquest dijous 6 d’Octubre 32.000 estudiants del Camp estan cridats a fer vaga  per protestar contra les retallades a l’educació aprovades pel govern de la Generalitat. Els joves manifesten que a la retallada d’un 7,4% dels pressupostos d’educació, cal sumar-hi la deterioració de la sanitat pública i de les condicions laborals, segons informa Pobleviu.cat
 
El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans de l'institut Martí i Franquès fa una crida a tot l'alumnat a assistir a la manifestació que tindrà lloc demà a les 12h a la plaça Imperial Tarraco.  Seguint l'itinerari d'arribar Rambla Nova amunt fins al balcó, baixar fins al C/ Sant Francesc estacionant-nos devant la subdelegació d'ensenyament i llegint el manifest, i seguidament, tornà al lloc d'inici.

05/10/2011 11:49 Educació
Com que la normativa vigent al centre Martí Franquès no contempla que les i els alumnes de 1r Cicle d'ESO puguin fer vaga,  el SEPC convoca una asseguda popular des de les 11h. fins a les 11:30h. al pati de futbol sala. Allà, faran la primera lectura del manifest i es clourà l'acte amb un escrit al mur dels graffitis. Aquest acte està convocat per a l'alumnat de 1r cicle, però també per al del 2n Cicle que no fa vaga però està en desacord amb les retallades.
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid