Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El SEPC de Martí i Franquès dóna suport a les mobilitzacions en contra de les retallades en educació

Aquest dijous 6 d’Octubre 32.000 estudiants del Camp estan cridats a fer vaga  per protestar contra les retallades a l’educació aprovades pel govern de la Generalitat. Els joves manifesten que a la retallada d’un 7,4% dels pressupostos d’educació, cal sumar-hi la deterioració de la sanitat pública i de les condicions laborals, segons informa Pobleviu.cat
 
El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans de l'institut Martí i Franquès fa una crida a tot l'alumnat a assistir a la manifestació que tindrà lloc demà a les 12h a la plaça Imperial Tarraco.  Seguint l'itinerari d'arribar Rambla Nova amunt fins al balcó, baixar fins al C/ Sant Francesc estacionant-nos devant la subdelegació d'ensenyament i llegint el manifest, i seguidament, tornà al lloc d'inici.

05/10/2011 11:49 Educació
Com que la normativa vigent al centre Martí Franquès no contempla que les i els alumnes de 1r Cicle d'ESO puguin fer vaga,  el SEPC convoca una asseguda popular des de les 11h. fins a les 11:30h. al pati de futbol sala. Allà, faran la primera lectura del manifest i es clourà l'acte amb un escrit al mur dels graffitis. Aquest acte està convocat per a l'alumnat de 1r cicle, però també per al del 2n Cicle que no fa vaga però està en desacord amb les retallades.
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid