Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El portaveu de PxC a Santa Coloma de Gramenet, a judici per increpar membres de Gent

Juan Gómez Montero, el portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, haurà d'acudir als jutjats el proper 27 de d'octubre per sotmetre's a un judici de faltes per injúries. Dos membres de Gent de Gramenet van interposar una denúncia contra ell el passat 22 de maig, dia de les eleccions municipals.
 

Tal com explica la denúncia, les dues víctimes estaven fent tasques d'apoderat a l'Escola Sant Just de Santa Coloma de Gramenet quan membres de PxC encapçalats per Gómez Montero -personatge implicat en diversos episodis violents- van increpar-los amb actitud agressiva i amenaçadora al crit de "¿dónde estan los niños de Gent?". Les víctimes van ser increpades reiterades vegades i van rebre diferents tipus d'amenaces, segons la denúncia.

19/10/2011 14:15 Drets i Llibertats
FONT: Ajuntament de Santa ColomaUn cop identificat el principal agressor, els dos joves van formalitzar la corresponent denúncia a la comissaria de la Policia Municipal. Gómez Montero haurà de sotmetre's a un judici de faltes per injúries, insults o amenaces el proper dijous 27 d'octubre a un quart d'onze del matí al Jutjat d'Instrucció número 1 de Santa Coloma de Gramenet.
 

La formació dóna tot el suport a les víctimes i les felicita "per fer un pas endavant contra la impunitat, denunciant els fets ocorreguts el dia de les eleccions". Així mateix, fa una crida als veïns de Santa Coloma perquè assisteixin als jutjats el mateix dia el dia del judici per donar suport als denunciants i mostrar tot el rebuig a les amenaces provinents de membres de formacions xenòfobes.


Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  3. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
  9. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  10. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid