Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Detingut un cantant de rap a Lleida pel contingut polític de les seves cançons

 El cantant de rap Pablo Hasél (entrevista) ha estat detingut a Lleida per la policia política espanyola i traslladat a Madrid, acusat d'apologia d'"apologia del terrorisme". Segons indica Kaos en la Red la policia li ha buidat la casa, s'han dut ordinadors dels seus pares i de la germana, i llibres i papers. Aquest matí un grup de la Policia Nacional l'ha abordat per detenir-lo. Més tard, després de tres hores d'escorcoll, l'han portat emmanillat fins l'Audiència Nacional espanyola, el tribunal especial per a la repressió política. S'ha convocat una concentració demà dimecres a les 7 de la tarda davant l'Ajuntament de Lleida

Pablo Hasél és lleidatà i porta anys cantant temes de rap en castellà. Es defineix com a comunista i ha composat diverses cançons de denúncia, com el tema "Muerte a los Borbones." Es tracta d'un cantant molt provocador que hauria estat represaliat pel contingut polític dels temes que canta.

04/10/2011 16:32 Drets i Llibertats

L'Assemblea de Joves de Lleida davant la detenció de Pablo Hásel

Aquest matí ha estat detingut i traslladat a l’Audiència Nacional a Madrid el raper lleidatà Pablo Hásel acusat d’apologia al terrorisme, és per això que des de l’AJLL volem fer les següents consideracions:

- Un cop més l’Estat espanyol torna a actuar contra el jovent que expressa públicament el seu desacord amb l’ordre establert, i aquest cas li ha tocat al jove músic lleidatà Pablo Hásel al que acusen d’apologia al terrorisme.

- La detenció d’avui demostra com l’Estat Espanyol destina molts recursos per tal de perseguir a qualsevol col•lectiu, associació o persona que es mostri contrària a l’actual model econòmic capitalista i a l’estat imperialista espanyol.

- Volem mostrar tota la nostra solidaritat amb el Pablo, alhora que demanem la seva posada en llibertat i animem a tot el jovent lleidatà a sortir al carrer i demanar la llibertat pel Pablo participant de la concentració que tindrà lloc demà dimecres a les 19.00 h a la Plaça de la Paeria.

Hásel no es terrorista, és comunista!

Llibertat Pablo!

 

{youtube}dq8wERRgY94{/youtube}

{youtube}hpBZqixnDNM{/youtube}

{youtube}ilMULHuz_cU{/youtube} 

{youtube}1noxuWhEBdE{/youtube}  

{youtube}eWbT7Be4F2w{/youtube}

{youtube}QIAEjVL4Azs{/youtube}  

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Nazione rebutja el projecte d'autonomia de Còrsega i el considera una renúncia als drets del poble cors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid