Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CiU canvia el cartell del Correllengua a Vilassar de Mar perquè hi apareixien estelades

L’ajuntament de Vilassar de Mar, que ja fa uns anys que participa dels actes del Correllengua, però, s’ha près, unilateralment, la llibertat de canviar-ne el material gràfic, ja que en aquest hi apareixen senyeres estelades. Actualment, l'Ajuntament està governada per CiU.
 
Aquesta decisió l'ha pres sense consultar a la resta d'entitats i associacions que hi col·laboren, juntament amb l'ajuntament, perquè el Correllengua es pugui celebrar al nostre poble, segons la CUP de Vilassar de Mar. La formació independentista ho valora molt negativament, sobretot la manera de dur-la a terme per part del govern municipal de CiU.

07/10/2011 02:08 Drets i Llibertats
La CUP considera que si l’ajuntament s’afegeix al Correllengua i participa dels actes que es portaran a terme gràcies a entitats i associacions de la vila, hauria d'haver demanat l'opinió a tots els col·laboradors, si més no, per respecte a la feina que hi fan per a que totes i tots els vilassarencs puguin gaudir aques cap de setmana del Correllengua.
 
Per a la formació independentista no hi ha res de nou en la política de CiU. "La seva incoherència en qüestions nacionals és permanent. Així mateix, no volem deixar de denunciar aquesta censura del material gràfic de la CAL" remarca la CUP.
 

La CAL, cada any, fa públic un cartell i un manifest oficial i edita un dossier de guia per als organitzadors del Correllengua.

A més, enguany, per primer cop, ha organitzat un concurs públic per escollir-ne el cartell.  Fins al dia 8 d’abril es varen recollir diferents obres d’arreu del la nació i un jurat va seleccionar, com a obra guanyadora, la presentada amb el pseudònim "Postres de músic", que va correspondre a la persona de Joan Sanagustín i Badia.

 
 
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Habitatge o caos
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid