Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CiU canvia el cartell del Correllengua a Vilassar de Mar perquè hi apareixien estelades

L’ajuntament de Vilassar de Mar, que ja fa uns anys que participa dels actes del Correllengua, però, s’ha près, unilateralment, la llibertat de canviar-ne el material gràfic, ja que en aquest hi apareixen senyeres estelades. Actualment, l'Ajuntament està governada per CiU.
 
Aquesta decisió l'ha pres sense consultar a la resta d'entitats i associacions que hi col·laboren, juntament amb l'ajuntament, perquè el Correllengua es pugui celebrar al nostre poble, segons la CUP de Vilassar de Mar. La formació independentista ho valora molt negativament, sobretot la manera de dur-la a terme per part del govern municipal de CiU.

07/10/2011 02:08 Drets i Llibertats
La CUP considera que si l’ajuntament s’afegeix al Correllengua i participa dels actes que es portaran a terme gràcies a entitats i associacions de la vila, hauria d'haver demanat l'opinió a tots els col·laboradors, si més no, per respecte a la feina que hi fan per a que totes i tots els vilassarencs puguin gaudir aques cap de setmana del Correllengua.
 
Per a la formació independentista no hi ha res de nou en la política de CiU. "La seva incoherència en qüestions nacionals és permanent. Així mateix, no volem deixar de denunciar aquesta censura del material gràfic de la CAL" remarca la CUP.
 

La CAL, cada any, fa públic un cartell i un manifest oficial i edita un dossier de guia per als organitzadors del Correllengua.

A més, enguany, per primer cop, ha organitzat un concurs públic per escollir-ne el cartell.  Fins al dia 8 d’abril es varen recollir diferents obres d’arreu del la nació i un jurat va seleccionar, com a obra guanyadora, la presentada amb el pseudònim "Postres de músic", que va correspondre a la persona de Joan Sanagustín i Badia.

 
 
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. "Temps de mobilització"
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid