Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Ajuntament de Cabrils vol enderrocar una masia del segle XIX

La casa de l'Aigua Picant, a Cabrils (Maresme), una masia de finals del segle XIX, serà enderrocada en els pròxims mesos. Segons revela el diari El Punt Avui, el govern municipal ha decidit tirar a terra aquest immoble municipal pel seu mal estat estructural.

És per això que dimecres passat mig centenar de persones es van manifestar per denunciar l'enderrocament i reclamar-ne la rehabilitació. Maulets demana que es traspassi la gestió de la masia als joves del poble per tal que en facin el que creguin convenient per mantenir-la viva.

19/09/2011 12:23 Cultura
salvemfontpicantAixí, l'organització juvenil en demana la seva rehabilitació i es compromet a implicar-se en la lluita per salvar la masia, que segons assenyala va formar part de la vida social del poble durant el segle passat i que forma part del patrimoni històric i cultural.

 

En declaracions a El Punt Avui, l'alcaldessa de Cabrils, Lina Morales (CiU), va afirmar que la casa "no té cap valor patrimonial i rehabilitar-la val massa diners, que ara no tenim”. Després de la protesta però, el govern municipal va matisar les paraules i va assegurar que s'està "intentant obtenir recursos per dur a terme la rehabilitació i si en un futur incert no aconseguíssim aquests recursos, hauríem de plantejar l'enderroc”.


 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid