Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Casal Independentista Manel Viusà de Vic celebra el 12è aniversari

Dinar, lectura de poemes de Vicent A. Estellés, tast de vins i concert de Va ke xuta
 
Aquest dissabte, dia 3 de setembre, el Casal Independentista Manel Viusà de Vic celebra el dotzè aniversari amb un seguit d'actes populars al mateix Casal, oberts a tothom. A les dues del migdia hi haurà un dinar al carrer i a continuació una lectura de poemes de Vicent A. Estellés per part d'Imma Albó. Més tard, a les 5, es farà la presentació de l'anuari que recull totes les activitats que ha fet el Casal durant l'any. A 2/4 de 6 hi haurà un tast de vins ecològics "resistència pagesa" de la mà de Roger de Vilafranca. La festa es tancarà amb un concert del grup Va ke xuta.

01/09/2011 18:15 Política
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  4. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  7. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid