Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Treuen a la llum documents que demostren el finançament nord-americà a l'oposició veneçolana

La diputada veneçolana Cilia Flores va presentar dilluns davant l'Assemblea Nacional de Veneçuela proves que certifiquen el finançament estranger que van rebre les organitzacions polítiques de la dreta, i va mostrar diversos informes del Departament d'Estat dels Estats Units.

Segons difonen mitjans veneçolans, Flores va fer referència a documents en què s'evidencia que el Departament d'Estat va finançar diferents organitzacions polítiques de l'oposició entre els anys 2007 i 2009 per una suma de quatre milions de dòlars "amb l'excusa del suposat enfortiment de la llibertat d'expressió i la democràcia".

17/08/2011 02:14 Internacional
La cap del bloc parlamentari del Partit Socialista Unit de Veneçuela (PSUV) va demanar que s'iniciï una investigació sobre aquest cas i va exhortar a que es designi una comissió mixta amb representants de les comissions de Política Interior i Exterior.
 
{youtube}3Drz_iMZUME{/youtube}
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid