Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sabadell fa una crida per aturar un desnonament

 La CUP Sabadell fa una crida a la mobilització del poble sabadellenc per aturar la violència que suposa els desnonaments, i anima a tots i totes a sumar-se a la concentració desuport que la Plataforma d’Afectats i Afectades i l’Acampada de Sabadell han convocat per aquest dijous, a les 9:30h, al Carrer Samundada 57, (Sol i Padrís) de la població.
 
Aquest matí una família sabadellenca serà desnonada a Sabadell per part d’una entitat bancària; aquest cop, per part de Caixa Manresa (l’actual Catalunya Caixa). La Carmen, l’Antonio i el seu fill seran els següents d’una llarguíssima llista de famílies afectades per les execucions hipotecàries i els desnonaments: a Catalunya en són més de 30 cada dia.

16/06/2011 00:31 Drets i Llibertats

 

Davant d’aquesta amenaça, un acte més de violència capitalista, la Candidatura d’Unitat
Popular de Sabadell volem fer públiques les següents consideracions:


- Condemnem rotundament tots i cadascun dels desnonaments executats per entitats bancàries, amb la connivència de bona part de les forces polítiques.

- Creiem que defensar sense embuts el dret a l’habitatge passa per lluitar activament, des del carrer i des de les institucions, per evitar que cap família més hagi d’entregar lesclaus de casa seva a unes entitats responsables, en bona mesura, de la crisi capitalistaactual.

- Denunciem que mentre milers de famílies se’n van al carrer, entitats com Catalunya Caixa acumulen milers de pisos buits per seguir especulant amb els preus. Prou d’espoli a laclasse treballadora!

- Defensem mesures contundents per acabar amb els aproximadament 10.000 pisos buits a Sabadell. Entre aquestes mesures hi ha l’augment de l’IBI als propietaris de varishabitatges, i l’expropiació del dret d’usdefruit i de propietat en tots els casos que sigui necessari.

- Expressem tot el nostre suport a la Carmen, l’Antonio i el seu fill, a totes les altres famílies afectades, i a la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca i la Crisi de Sabadell. 

Per saber-ne més:

La lluita contra els desnonaments

La CUP de Vic dóna suport a la concentració en contra dels desnonaments i per un habitatge digne  

 
 
 
 
 
 

 

 

Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
  10. Panem et circenses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid