Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 10è Rebrot escalfa motors

Un any més, i enguany ja en van deu, Maulets, el jovent independentista revolucionari organitza l'aplec del jovent dels Països Catalans, el Rebrot, que torna a Berga (el Berguedà) els dies 14, 15, 16 i 17 de juliol.
 
D'entre els grups destacats que tocaran aquest any al Rebrot hi ha Obrint Pas, At-Versaris i El Belda i el Conjunt Badabadoc. A més, el 12 de juny finalitza el termini d'inscripció a l'Esclat i al certamen literari. El grup musical que guanyi el concurs Esclat podrà participar al concert de dissabte del Rebrot compartint escenari amb els grups que hi toquen.

03/06/2011 11:40 Cultura
El Rebrot és un espai de trobada entre joves vinguts d'arreu del nostre país, que vol potenciar l'intercanvi d'experiències i la creació de vincles entre els joves en un ambient festiu i reivindicatiu. Un aplec, a més, que vol oferir alternatives a l'oci passiu i consumista tot promovent activitats participatives i que estimulen la creativitat del jovent.
 
És per aquest motiu que, un any més, Maulets impulsa els grups de música joves a través de l'Esclat, que enguany arriba a la novena edició, i anima el jovent a expressar-se literàriament en el tercer Certamen de Literatura Social Jove. L'organització enténla poesia, la narrativa i la música com a mitjans d'expressió lliure des dels quals es poden reflectir les desigualtats i les injustícies i es pot crear consciència i estimular la lluita. Els textos del Certamen es poden enviar fins el 30 de juny. L'organització els aplegarà en un recull digital i els participants disposaran d'un espai el dia 15 de juliol per llegir-hi els textos i compartir experiències amb altres participants i escriptors.
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  4. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  5. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  6. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per les llibertats nacionals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid