Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Multitudinària manifestació a Barcelona contra les retallades dels serveis públics

 Aquest matí una manifestaició multitudinària contra les retallades socials ha ocupat Barcelona. La convocatòria, amb el lema "Prou retallades. Defensem els serveis públics", nombrosos sindicats i més de dues-centes entitats s'han manifestat al llarg de la Via Laietana i fins el parc de la Ciutadella. La convocatòria estava adreçada a protestar contra  els governs autonòmic, barceloní i espanyol.

La marxa ha aplegat dos-cents mil manifestants; una xifra que la guàrdia urbana ha reduït com és habitual en manifestacions de treballadors a trenta  mil.

14/05/2011 19:30 Laboral

{youtube}kzIQc1HiPLI&feature{/youtube}

 

Un dels lemes més corejats ha estat "Aquí no hi ha prou pa per a tant xoriço", i durant la marxa membres de la CUP-Alternativa per Barcelona han repartit milers de periòdics de campanya. Una gran part de la manifestació ha finalitzat davant del Govern Civil, i una altra part ha seguit fins la Ciutadella, on s'ha llegit un manifest dels sindicat de l'òrbita CCOO i UGT. Un gruix de manifestants ha protestat davant la porta del Parlament.

Una part important de la manifestació estava formada per treballadors de la sanitat i de l'ensenyament, així com de l'administració, en què el sindicat de docents USTEC i l'IAC han estat el protagonista de la marxa.

 El bloc dels bombers portava una pancarta en què recordava que les retallades laborals i socials també anaven a càrrec de l'ajuntament de Barcelona, que ha emprès mesures de restriccions laborals contra els treballadors d'aquest sector.

 

Per saber-ne més:


 

CatalunyaPress: Multitudinària manifestació a Barcelona contra la retallada del Govern. 100.000 veus per la dignitat del servei públic

TV3: Sindicats i agents socials es manifesten a Barcelona contra les retallades socials

Diari Avui: L'organització xifra en 250.000 els manifestants a Barcelona

El Periódico: Més de 100.000 persones clamen contra la tisorada als carrers de Barcelona

Ara: El pols dels sindicats al Govern per les retallades aplega desenes de milers de persones

La Malla: Milers de persones clamen a Barcelona contra les retallades

  

Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  5. "Temps de mobilització"
  6. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Llengua, cultura i poder
  9. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  10. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid