Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat del Vallès assoleix dues regidories amb el suport de 2.346 vots

"No us enganyaré: estàvem acostumats i acostumades a perdre i aquest HEM GUANYAT. I ho hem fet perquè, a banda d’haver aconseguit que la CUP entri al consistori, hem aconseguit implicar multitut de persones en un projecte col·lectiu...", apunta el nou regidor Guim Pros i Tàrrega de la CUP de Sant Cugat del Vallès
 
La formació independentista ha superat les expectatives i gairebé ha triplicat el nombre de vots respecte les darreres eleccions municipals, amb 2.346 sufragis, que representen el 7'75% del cens.

24/05/2011 14:40 Política

A les passades eleccions municipals del 2007, van obtenir un 3'02% dels vots, xifra que no li va permetre obtenir representació. La CUP entra al consistori amb un vot regular a tot el municipi amb l'excepció a l'alça de la Floresta, on supera el 13% dels sufragis. Al centre del municipi, la CUP ha obtingut segons llocs en algun indret

 

Per saber-ne més:

Totes les notícies sobre el 22-M
 
 

La veu de la Unitat Popular: entrevistes als alcaldables de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M

 

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Quan a Girona s'executaven Borbons
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  7. L’independentisme il·luminarà el Montseny la nit del 3 d’octubre
  8. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  9. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
  10. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid