Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat del Vallès assoleix dues regidories amb el suport de 2.346 vots

"No us enganyaré: estàvem acostumats i acostumades a perdre i aquest HEM GUANYAT. I ho hem fet perquè, a banda d’haver aconseguit que la CUP entri al consistori, hem aconseguit implicar multitut de persones en un projecte col·lectiu...", apunta el nou regidor Guim Pros i Tàrrega de la CUP de Sant Cugat del Vallès
 
La formació independentista ha superat les expectatives i gairebé ha triplicat el nombre de vots respecte les darreres eleccions municipals, amb 2.346 sufragis, que representen el 7'75% del cens.

24/05/2011 14:40 Política

A les passades eleccions municipals del 2007, van obtenir un 3'02% dels vots, xifra que no li va permetre obtenir representació. La CUP entra al consistori amb un vot regular a tot el municipi amb l'excepció a l'alça de la Floresta, on supera el 13% dels sufragis. Al centre del municipi, la CUP ha obtingut segons llocs en algun indret

 

Per saber-ne més:

Totes les notícies sobre el 22-M
 
 

La veu de la Unitat Popular: entrevistes als alcaldables de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M

 

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  7. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  10. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid