Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més de 400 persones s'apleguen a la 7a calçotada popular de Beniarrés

Novament la calçotada popular organitzada per l'esquerra independentista de Beniarrés  (Comtat), que engloba Endavant, l'Assemblea de Joves del Comtat, i el Rogleva, va reunir centenars de persones en una jornada reivindicativa i festiva.
 
L'edició d'enguany superà totes les expectatives ja que en paraules dels organitzadors dies abans hagueren de tancar les inscripcions perquè literalment "no hi havia prou cadires en el poble". De fet en la calçotada independentista col·laboren desinteressadament veïns i veïnes de totes les edats, comerços, bars i la pràctica totalitat del teixit festiu i associatiu de Beniarrés.

04/04/2011 00:01 Cultura
La festa començà amb una cercavila de la mà de Rebrot, que recorregué els carrers del poble. Una vegada reunit el veïnat a les portes de l'antic Ateneu Popular Arrels, s'escomençà la picaeta i es llegí el parlament de l'organització que feu referència a la necessitat d'organitzar-se doncs "tornen temps difícils". Després del toc de la moixeranga, la festa continuà amb un agut i divertit cant d'estil que precedí als calçots vinguts des del Penedès, i per acabar hi hagué l'actuació de Baraka Folk. La festa s'allargà fins entrada la poqueta nit.
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  4. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. "Non placet Hispania"
  9. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
  10. Figueres i el deute de la memòria: el carrer Martí Vilanova i la petjada cubana al Castell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid