Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'IES de Porreres acorda que la llengua catalana es faci servir en totes les assignatures

L'institut d'aquesta població de l'illa de Mallorca ha presentat un pla alternatiu i s'empara en la sentència de Tribunal Constitucional contra la Llei d'immersió.

Dues reunions, maratonianes i ben intenses, una del claustre de professors i l'altra del Consell Escolar, han servit a l'IES de Porreres per posar tots els punts damunt la i i per ratificar que l'ensenyament al centre educatiu serà cent per cent en català. Així s'acordà en el  Consell Escolar d'ahir amb alumnes, pares, professors i l'Ajuntament, tot i que l'equip directiu de l'institut no hi votà a favor.

25/02/2011 23:37 Llengua

L'acord arribà després de dues hores i mitja de reunió i després que un grup de professors presentàs la iniciativa de ratificar el català com a llengua vehicular del centre i el director hi formulàs una proposta alternativa.

L'equip directiu s'emparà en la sentència del Tribunal Constitucional contra la Llei d'immersió lingüística de Catalunya per fer veure la inviabilitat d'impartir les classes al cent per cent en català, encara que temps enrere sempre s'havia utilitzat aquesta llengua en l'ensenyament de l'institut de Porreres. La regidora d'Educació es mostrà satisfeta per la ratificació esmentada, atès que "aquest acord era el que volia la majoria de la gent i el que consideràvem més oportú per part del Consistori".

Font: Diari de Balears

Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid