Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Crida a la mobilització contra la línia d'alta tensió sobre les serres cremades de la Vall d'Albaida

Un total de 9 agrupacions i persones a títol particular han encetat les mobilitzacions per tal de dir ‘No a la línia elèctrica d'alta tensió' que pretén instal·lar Iberdrola, a les serres cremades.
 
Ahir al matí van presentar al mercat municipal d'Ontinyent el calendari de mesures reivindicatives, però també per a divulgar les repercussions tan greus que portaran les torres al paratge del Torrater.  "Penses fer alguna cosa o et quedes mirant?". Amb aquesta pregunta que crida a l'acció ‘l'Assemblea contra l'alta tensió' han encetat la mobilització ciutadana en contra de la instal·lació de la línia en les serres cremades.

08/02/2011 10:51 Territori
Una iniciativa contestatària que compta amb el suport de molts ciutadans a títol individual, però també de 9 col·lectius, pel moment que són: l'Ateneu l'estació d'Albaida, el Casal Jaume I, la CEVA, la Colla ecologista l'Arrel, el Centre Excursionista d'Ontinyent, el Centre Excursionista d'Alcoi, el Consell de la Joventut d'Ontinyent, Salvem la Valleta i Assemblea Meruts. Tots ells estan donant suport a les iniciatives en contra de la línia d'alta tensió, degut a la destrossa que suposarà posar les torres per bona part de les muntanyes afectades pel foc en el mes de setembre.
 
"Les torres no cauran del cel, i per a fer-les serà necessari obrir camins per a les excavadores i camions entre la senda dels Enginyers i la pista forestal del repetidor, una zona que s'acaba de cremar on comencen a rebrotar el que ha quedat entre les cendres", expliquen en un comunicat des de l'assemblea.
 
A més del punt informatiu al mercat d'Ontinyent, el moviment ciutadà té previst celebrar una assemblea aquest divendres i el dissabte 19 concentrar-se a les poblacions afectades: Ontinyent, Agullent, Albaida i Benissoda. A més, han recordat que el 24 de febrer és la signatura d'actes d'expropiació dels terrenys per on passarà la línia i que el termini d'execució dels treballs és de mig any, per tant, està previst que les obres finalitzen el 24 d'agost d'enguany.
 
 
Per saber-ne més: 

 

Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid