Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració per evitar un desnonament a Vic

Avui, la Plataforma per el Dret a l'Habitatge d'Osona organitza una concentració davant del número 8 del passeig Pep Ventura de Vic per aturar el desnonament d'una família. L'ordre ha estat donada pel jutjat de Vic a petició del Banc Santander, que el reclama en execució de la seva hipoteca.
 
A l'habitatge hi viu l'Ernest i la seva família. Ell està a l'atur i cobra provisionalment 600 euros. No tenen altres ingressos. La seva esposa, Anita, està embarassada de quasi nou mesos. També tenen dos fills, un nen de sis anys i un altre d'un any i escaig. No tenen on anar.

 

09/02/2011 03:10 Drets i Llibertats
La Plataforma ha fet una convocatòria pública, en la qual explica que “Aquest és un exemple més que dramàtic del que està passant al costat de casa nostra. És la INJUSTÍCIA en majúscules. Consideren aquesta actuació inhumana, i volen donar un cop de mà a la família de l'Ernest i l'Anita. Demanen la condonació del deute (dació en pagament) que s'aturi el desnonament i es garanteixi el dret a l'habitatge mantenint la família al mateix pis en règim de lloguer o sinó garantint el seu reallotjament en un habitatge digne!”.
 
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  7. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  8. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid