Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acció simbòlica contra les retallades socials davant la seu de la Seguretat Social de València

Hui,  cap a les 11'30 del matí, una trentena de membres del Centre Social Terra de Benimaclet i de l'assemblea de Maulets de L'Horta han realitzat una acció-sorpresa a les portes de la Delegació Provincial de la Seguretat Social de València.

Sota l'atenta mirada dels nombrosos transeünts que passaven a eixes hores pel carrer Pelayo del cap-i-casal i de les persones que efectuaven tràmits a la citada oficina, aquests activistes independentistes i anticapitalistes (els quals formen part alhora de la “Coordinadora de L'Horta contra la Crisi-Esquerra Independentista” i de la “Plataforma pels Drets Socials” de la ciutat de València) han representat, mitjançant una performance visual, el soterrar de les pensions i dels drets socials dels ciutadans i ciutadanes.

09/02/2011 19:14 Laboral

Amb un taüt, un mort i diverses persones simbolitzant un vetllatori, han volgut denunciar la greu situació que depara a les treballadores (en especial joves, dones i persones immigrades) a conseqüència de l'anunciada reforma de les pensions i l'edat de jubilació pactada fa només uns dies per govern, patronal i els sindicats CCOO i UGT.

retyallNo han mancat les referències a aquests dos sindicats, als quals han acusat de “còmplices” de “l'estat i la patronal”. També han demanat que “no juguen amb les seues vides”, alhora que anunciaven que “la mort de les pensions és igual a no tindre futur” i es preguntaven “per que ens conduïu a la misèria?”.

Desprès d'una llarga estona representant la “mort de les pensions” amb una gran pancarta que pregava “No a les retallades socials. No a la mort de les pensions” i repartint fulles informatives a tothom que s'apropava, finalment els membres d'aquests col·lectius han abandonat la seu de la seguretat social amb la complicitat dels nombrosos treballadors que s'han apropat per fer costat als activistes.

Per saber-ne més:

L'Esquerra Independentista convoca mobilitzacions a València en contra de les retallades 

Els Països Catalans en lluita contra les retallades

Totes les notícies sobre la vaga i la jornada de lluita

 

 

Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  10. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid