Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Una quinzena de persones irrompen a la seu del PSC de Mataró per protestar contra la reforma

Una quinzena de persones han irromput aquesta dimarts a la tarda a la seu del PSC de Mataró per protestar per la reforma de les pensions aprovada pel govern del PSOE.
 

Segons ha informat Maulets del Mataró, l'ocupació s'ha desenvolupat sense cap incident, malgrat que algunes de les treballadores s'han mostrat lleugerament alterades. L'acció ha consistit en el desplegament d'una pancarta i en el repartiment de la publicació "Ja n'hi ha prou", que s'ha editat amb motiu de la convocatòria de la jornada de vaga del 27 de gener.

26/01/2011 03:33 Laboral
Diverses dotacions de la policia municipal i dels Mossos d'Esquadra s'han traslladat al lloc dels fets i han identificat dues de les persones presents.
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  2. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  3. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  9. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  10. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid