Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ocupació de la Patronal a Tarragona

En el marc dels actes previs a la vaga general del 27 de gener convocada a Catalunya per CGT, CNT Catalunya, COS i Solidaritat Obrera, a Tarragona, ahir un grup de membres de l'Ateneu Llibertari Alomà van ocupar el local de la patronal tarragonina CEPTA i van desplegar una pancarta a favor de la vaga general.

Tal i com descriu Jordi Martí Font en el seu bloc, durant aquesta ocupació simbòlica "un grup de vianants s'han posat a aplaudir i una colla d'àvies han marxat cridant assustades perquè al matí el Cuní els havia advertit sobre la perillositat dels anarquistes".

26/01/2011 08:21 Laboral

També ahir membres de la Coordinadora Repartim el Treball i la Riquesa del Camp van "arrestar" una entitat bancària del centre de Tarragona per protestar per la reforma de la Seguretat social que el govern espanyol vol aprovar amb el vistiplau dels sindicats majoritaris espanyols i traslladar al Congrés dels Diputats.

 Jornada nacional de lluita el 27 de gener i vaga general al Principat

{youtube}_Ylamf-liVo&feature{/youtube}

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid