Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els estudiants bloquegen l'Avinguda Blasco Ibáñez de València

Una setantena d'estudiants i joves precaris han pres la decisió de tallar l'avinguda Blasco Ibañez de València, aquest matí a les 12h en el marc de la jornada de lluita contra la reforma de les pensions.
 
La concentració convocada a la porta de la facultat de Geografia i Història amb l'objectiu de donar suport a la manifestació d'aquesta vesprada a les 19h a la pl. de l'Ajuntament. El tall ha durat més de vint minuts fins que la presència policial ha obligat a desallotjar els manifestants que s'han refugiat al recinte de la Universitat. La concentració ha continuat amb tota normalitat dintre del recinte universitari, sota l'atenta vigilància del fort dispositiu que ha organitzat la policia en un moment.

27/01/2011 14:32 Laboral
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid