Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dos militants de la CAJEI detinguts durant la jornada de vaga a Montcada i Reixac

Avui passaran a disposició judicial i hi ha convocada una concentració a les 10 hores davant els jutjats de cerdanyola del Vallès.

Ahir, a les set del mati dos joves de l'Assemblea de Joves de Montcada i Reixac, que forma part de la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI), van ser detinguts per la Policia Municipal. Acusats de danys,  els agents van  traslladar els dos joves a les dependències policials dels Mossos d'Esquadra de Cerdanyola del Vallès.

28/01/2011 00:32 Drets i Llibertats

Davant d'aquests fets, la CAJEI exigeix la llibertat incondicional i sense càrrecs dels dos joves detinguts. Demà a les 10 del matí s'ha convocat una concentració de suport davant dels jutjats de Cerdanyola del Vallès. 

L'organització juvenil també denuncia l'actitud agressiva i violenta que durant tot el dia d'ahir  van mantenir els diferents cossos de policia amb els Mossos d'Esquadra al cap davant.

Per a la CAJEI, els diferents cossos policials van ser  els responsables de múltiples càrregues, requisacions de material i identificacions contra els nombrosos piquets informatius que  informaven a tothom dels motius de la vaga.

En el comunicat emès aquesta tarda, la CAJEI també anima al jovent català a no rendir-se davant les continues retallades socials que govern  patronal, amb la complicitat de CCOO i UGT ens volen imposar al conjunt de la classe treballadors. "Davant d'això la solució és organitzar-se per sortir al carrer per defensar els nostres drets" puntualitza l'organització juvenil.

Per saber-ne més:

La Guàrdia Urbana de Tarragona requisa el material de difusió de la manifestació de la tarda

27-G: Avui, vaga general al Principat

Jornada nacional de lluita el 27 de gener i vaga general al Principat

 

La COS se solidaritza amb company citat a comissaria per desordres públics

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid