Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dos militants de la CAJEI detinguts durant la jornada de vaga a Montcada i Reixac

Avui passaran a disposició judicial i hi ha convocada una concentració a les 10 hores davant els jutjats de cerdanyola del Vallès.

Ahir, a les set del mati dos joves de l'Assemblea de Joves de Montcada i Reixac, que forma part de la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI), van ser detinguts per la Policia Municipal. Acusats de danys,  els agents van  traslladar els dos joves a les dependències policials dels Mossos d'Esquadra de Cerdanyola del Vallès.

28/01/2011 00:32 Drets i Llibertats

Davant d'aquests fets, la CAJEI exigeix la llibertat incondicional i sense càrrecs dels dos joves detinguts. Demà a les 10 del matí s'ha convocat una concentració de suport davant dels jutjats de Cerdanyola del Vallès. 

L'organització juvenil també denuncia l'actitud agressiva i violenta que durant tot el dia d'ahir  van mantenir els diferents cossos de policia amb els Mossos d'Esquadra al cap davant.

Per a la CAJEI, els diferents cossos policials van ser  els responsables de múltiples càrregues, requisacions de material i identificacions contra els nombrosos piquets informatius que  informaven a tothom dels motius de la vaga.

En el comunicat emès aquesta tarda, la CAJEI també anima al jovent català a no rendir-se davant les continues retallades socials que govern  patronal, amb la complicitat de CCOO i UGT ens volen imposar al conjunt de la classe treballadors. "Davant d'això la solució és organitzar-se per sortir al carrer per defensar els nostres drets" puntualitza l'organització juvenil.

Per saber-ne més:

La Guàrdia Urbana de Tarragona requisa el material de difusió de la manifestació de la tarda

27-G: Avui, vaga general al Principat

Jornada nacional de lluita el 27 de gener i vaga general al Principat

 

La COS se solidaritza amb company citat a comissaria per desordres públics

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  6. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  7. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid