Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Manifestació a Occitània en defensa de la retolació toponímica en la seva llengua

Reaccionant a la decisió del tribunal de Montpelher, els occitans convoquen una manifestació el proper diumenge a les 11h a Vilanova de Magualona.
 
Fa uns mesos una associació de "Salut public" va demanar i va obtenir la supressió de la retolació bilingüe de l'entrada del poble. Aquesta decisió és considerada inacceptable ja que pot perjudicar altres municipis del país i d'altres nacionalitats de l'hexàgon, a part de que podria causar jurisprudència.
 

07/12/2010 18:57 Llengua
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  7. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  8. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid