Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El PAH intentarà impedir el desnonament de l'habitatge d'una persona a l'atur

Des del 2007 fins el 2010 s'han signat 8.884 ordres de desnonament només al Camp de Tarragona. En el conjunt de l'estat, la xifra supera els 230.000 casos.
 
Aquest divendres, els membres de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) faran front a una nova batalla, per evitar el desnonament de l'habitatge del Lluís, un veí de la Bisbal del Penedès, amb un fill de 9 anys i en situació d'atur, que no només ha perdut el seu habitatge, sinó que a més té un deute de 100.000 euros amb CatalunyaCaixa.

02/12/2010 03:37 Drets i Llibertats
CatalunyaCaixa ja va intentar dur a terme el desnonament de l'habitatge del Lluís el passat 3 de novembre. La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), però, es va mobilitzar, i mitjançant un escut humà format per més d'una quarantena de persones, ho van aconseguir paralitzar.
 
{youtube}FwrPYc1Uzwg{/youtube}
 
Per saber-ne més:
 
 
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid