Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El líder del PP a les Illes continua la seva croada contra la llengua

L'Ajuntament de Marratxí, que presideix el líder del PP a les Illes, José Ramón Bauzá, rebutjà ahir una moció del PSM per garantir el respecte a la Llei de normalització lingüística. Recordem que els regidors del PP d'Inca, Alaró i sa Pobla s'han desmarcat Bauzà.
 
La moció presentada tenia un interès afegit. Com bé manifestà el regidor del PSM, Joan Francesc Canyelles, "aquesta moció es presenta arran de les declaracions del president del PP i batle de Marratxí sobre la seva intenció de reformar la Llei de normalització lingüística i derogar el Decret de mínims"

01/12/2010 03:03 Llengua
EL PSM volia que el líder popular deixàs "clara" la seva actitud al respecte i que es produís el debat entre ambdós. Aquest debat, però, no es produí, ja que Bauzá cedí la paraula a la regidora de Cultura, Maria Magdalena Garcia, qui s'encarregà de defensar l'actitud del seu partit al respecte. Així, Garcia va explicar el parer del PP sobre un debat, "que tinc la sensació que ja s'ha produït altres vegades i en el qual tenim la mateixa opinió".
 
Aquesta moció va tenir el suport del PP en els ajuntaments d'Inca, Alaró i sa Pobla.
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid