Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Neix un canal de TV per Internet en occità

El Conselh Generau d'Aran i el Govern de la Generalitat de Catalunya impulsen la creació d'un canal de televisió per Internet (IPTV) en occità: Hèmtv Aran. Aquesta notícia arriba després que el passat 22 de setembre el Parlament de Catalunya aprovés la Llei de l'occità, que atorga caràcter d'oficialitat a l'occità a la Val d'Aran.

El Conselh es farà càrrec de la gestió del projecte, amb el suport del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, que aportarà 300.000 euros en el període 2010-2012. Per la seva banda, xip/tv, la plataforma de televisió local per Internet de la Xarxa Audiovisual Local, allotja el nou canal aranès.

09/11/2010 03:09 Llengua
Rànquings
  1. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  2. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  3. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  6. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  7. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  8. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  9. A l’abat de Montserrat, humilment
  10. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid