Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat del Vallès presenta els 5 primers de la llista per a les eleccions municipals

La formació independentista es marca com a objectiu entrar a l'Ajuntament amb 125 propostes per canviar el model actual de ciutat i fer-lo més participatiu.

Ahir al migdia, davant de 70 persones al Casino de la Floresta, la CUP de Sant Cugat del Vallès va presentar les 5 persones, Guim Pros, Ignasi Bea, Alba Johé, Quim Pla i Marta Serrés que encapçalaran la llista a les eleccions municipals. Es dona el cas que, que Guim Pros repetirà com a cap de llista de la formació.

15/11/2010 00:56 Política
El passat mes d'abril la CUP va presentar les 125 propostes per canviar Sant Cugat i convertir-la en un municipi 'al servei del poble'. Aconseguir una ciutat descentralitzada, combatre l'exclusió social i incloure els ciutadans en l'activitat política són alguns objectius que es marca la formació. Les mesures s'han elaborat a partir de les propostes dels membres de la CUP i formen part de la campanya 'Som diferents i estem impacients', que defineix el programa electoral de la formació i busca que la CUP tingui representació al consistori.
 
Per saber-ne més:
 
 
 
 
 
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  6. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid