Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maulets ataca diversos símbols franquistes a Ponent

Coincidint amb la celebració del Dia de la Hispanitat, Maulets Ponent ha decidit atacar diferents símbols del feixisme encara presents a Ponent. 

Si fa uns anys es va atacar el monument de Torregrossa amb una àliga franquista, aquest cop ha realitzat accions contra un monument amb un text en alemany, que inclou entre altres símbols una esvàstica, a Cubells; contra una placa en nom del General Mola, a Tarrós; contra un altre monument als caiguts, a la carretera entre Balaguer i Tàrrega, i contra una placa que anomena Franco, a Penelles.

12/10/2010 02:10 Drets i Llibertats

 

kdremAquestes accions s'emmarquen en la celebració de l'espanyolitat del 12 d'Octubre i totes les expressions del feixisme que es poden apreciar en aquesta diada, en què se celebra l'Espanya imperial, la de les colònies, la que tenia al seu jou a diferents cultures i pobles, de les quals molts han aconseguit escapar-se'n.

En aquest sentit, Maulets manifesta que "els Països Catalans no ens quedarem pel camí" i adverteix que "els jóvens plantarem cara al feixisme els dies que facin falta". Així, anima els jóvens "a rebel·lar-se contra aquests símbols i contra aquesta història, la dels vencedors feixistes".

12-O: Per uns Països Catalans en lluita contra l'imperialisme i el racisme 

Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid