Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La COS se solidaritza amb Garganté i condemna la "ràtzia repressiva" del 29-S

L'Executiva Nacional de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha mostrat aquest divendres la seva solidaritat i suport incondicionals amb el sindicalista de TMB, Josep Garganté, afiliat a la CGT i militant de la CUP de Barcelona, arran de la seva detenció aquesta passada nit per part dels Mossos d'Esquadra, en acabant la seva jornada laboral, i per una suposada denúncia per "danys" feta per TV3.

Pel sindicat, aquesta detenció "no és res més que un nou intent de criminalitzar i atacar a aquest company, un dels sindicalistes amb més renom i dignitat dels Països Catalans, i amb ell, continuar la ràtzia repressiva del passat 29-S".

15/10/2010 10:15 Drets i Llibertats
 
Així mateix, n'exigeix la seva immediata posada en llibertat i la retirada de tots els càrrecs. A més, demana "per enèsima vegada" la dimissió del "repressor" conseller d'Interior, Joan Saura, tal com van fer al País Valencià aquest dijous demanant la dimissió del delegat del govern espanyol al País Valencià, Ricardo Peralta, amb motiu de la violència policial viscuda el dia de la vaga general.
 
D'aquesta manera, la COS assegura que la detenció de Garganté "no és res més que un nou intent de criminalització d'una de les cares més visibles de l'esquerra sindical i extraparlamentària de Barcelona i del nostre país". Pel sindicat, Garganté és "un company de lluita generós i apassionat" i en aquest sentit en desitgen la seva ràpida posada en llibertat "perquè pugui seguir lluitant fins a destruir aquest sistema corrupte que sempre empresona i reprimeix els millors mentre fa la vista grossa davant dels autèntics criminals com en Millet, en Prenafeta, l'Alavedra i els seus còmplices necessaris de l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya".
 

Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  7. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid