Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En Gerard de Lleida és jutjat avui

S'enfronta a un judici de faltes per desobediència que tindrà lloc al Canyeret. Gerard Sala és membre de l'Assemblea de Joves i va ser detingut i agredit durant les protestes contra el projecte de Parador Nacional a l’edifici del Roser de Lleida la Diada del 2008.

La CUP de Lleida expressa la seva solidaritat amb Sala, que serà jutjat per desobediència quan tan sols participava al costat de la resta de membres de l’Assemblea de Joves i la pròpia CUP, entre d’altres entitats, en la protesta pacífica de la formació amb  motiu de la conversió del Roser en parador de turisme. 

19/10/2010 03:16 Drets i Llibertats

La CUP felicita l'AJLL per la campanya “Salvem el Roser, Gerard Absolució” amb que han assolit una gran difusió, no sols de l’abús policial que ha patit en Gerard i fins a sis membres més de l’Assemblea de Joves que van ser inicialment imputats sense motiu, sinó ja de la mateixa situació del Roser.

En aquest sentit, la formació assenyala que cap judici ni cap agressió com la viscuda durant la Diada de 2008 "no farà callar la veu de l’esquerra independentista en defensa del Roser, com a única opció política de la ciutat que ens hem oposat a aquesta pèrdua de patrimoni municipal". En concret, la conversió ha suposat veure tancar un equipament cultural i educatiu de primer ordre durant 150 anys a Lleida, per reemplaçar-lo per un hotel elitista en ple centre històric sense atendre, remarca la CUP, altres prioritats del barri amb mesures socials i no de simple renovació urbanística o immobiliària.

{youtube}XpdnkdLTAtg{/youtube}

Per saber-ne més:

El jove lleidatà agredit i detingut fa dos Diades al Roser s’haurà d’enfrontar a un judici 

Tapien les obres del Roser de Lleida amb poemes de Màrius Torres 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  10. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid