Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ocupen l'antiga seu de Banesto a la plaça de Catalunya de Barcelona

Ahir al vespre, amb el desplegament d'una pancarta de 150 metres de llarga que diu "La banca ens asfíxia, la patronal ens explota, els polítics ens menteixen, CCOO i UGT ens venen", centenars de persones van ocupar l'antiga seu del Banesto a la plaça Catalunya de Barcelona.

L’ocupació s’ha produït al final de la manifestació que es va iniciar ahir a les 17 h a la plaça de la Universitat i que havia estat convocada per l'Assemblea de Treballadors de Barcelona. Prop d'un miler de persones van començar la marxa pel carrer Pelai amb caire festiu i reivindicatiu. A l'arribar a Fontanella, la manifestació ha pujat fins a la ronda d'Universitat fins arribar a l'antiga seu de Banesto a Barcelona, ara en mans de la immobiliària Andybal.

26/09/2010 00:09 Laboral

Al cap d'una estona, des de la part alta de l'edifici s'ha desplegat una pancarta amb la inscripció: "La banca ens asfíxia, la patronal ens explota, els polítics ens menteixen, CCOO i UGT ens venen". Més tard, s'ha desplegat un altre que deia: 2Això es una invitació a lluitar juntes. Vaga general 29 s".

Unes hores més tard, s'ha consumat l'ocupació de l'edifici amb l'entrada de centenars de persones. Durant aquesta nit s'han organitzat debats a l'entorn de la vaga general del proper dimecres. Un dels objectius de l'acció és el de donar suport als moviments sindicals que tenen una visió més àmplia del que ha de ser la lluita obrera i s'allunyen de la vaga convencional.

quina-es-la-teva-vaga

 

Per saber-ne més:

L'Assemblea de Barcelona convoca una manifestació per difondre la Vaga General del 29-S 

29-S: Els Països Catalans en vaga general 

Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  3. La dignitat no entén de competències
  4. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
  10. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid