Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maulets i CAJEI, Diada conjunta

El jovent independentista revolucionari, Maulets, i la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI), fan un pas més en el procés de confluència i ja anuncien que celebraran la Diada Nacional de manera conjunta. Tant és així que el cartell i el manifest són signats conjuntament. 
 

"El poble català cada cop veu més clara l'opció de la independència", asseguren Maulets i CAJEI al seu manifest, que reivindica el dret a plantar cara a les "retallades nacionals i socials que patim les classes populars" per tal de "plantejar l'alternativa al sistema capitalista".

01/09/2010 17:00 Política

 

El jovent seguem cadenes, pel treball i per la terra!

L'Onze de setembre ja és aquí! Un onze de setembre marcat per les retallades nacionals i socials que patim les classes populars catalanes. El poble català cada cop veu més clara l'opció de la INDEPENDÈNCIA com a resposta a les agressions de l'Estat Espanyol a la sobirania catalana i a una classe política servil preocupada per la seva butaca.

En un context on l'atur supera el milió de persones als Països Catalans, on el 90% dels nous contractes són temporals o on el 80% dels jovent vivim en la precarietat la Unió Europea i l'Estat Espanyol retallen serveis i prestacions socials, rebaixant les condicions de vida de la classe treballadora. Davant d'això els sindicats grocs (CCOO i UGT) munten una VAGA GENERAL pel 29 de setembre amb la que pretenen rentar-se la cara davant les treballadores. Amb un dia de lluita no aconseguirem aturar les retallades socials. És amb la lluita organitzada que el jovent i el conjunt de les classes populars catalanes podrem plantejar l'alternativa al sistema capitalista (injust, antidemocràtic i insostenible), el SOCIALISME.

Conscients de la importància del moment la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI) i Maulets, el jovent independentista revolucionari cridem conjuntament al jovent català a la mobilització i la lluita durant aquesta diada i tot l'any. Només la lluita i la constància és el que ens permetrà construir uns Països Catalans independents i socialistes.

Per saber-ne més:

Recull d'actes i mobilitzacions per commemorar l'Onze de setembre

CAJEI i Maulets consoliden l'aposta de fusió  

Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  6. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  8. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  9. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  10. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid