Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Festa Estellés s'escampa arreu del país

VilaWeb  i l' Espai País Valencià se sumen a la Festa Estellés. L'escriptor Toni Cucurella afirma en un escrit a l'edició comarcal del diari Levante i que reprodueix en el seu bloc que "El poble que no honora els seus poetes és un poble desnaturalitzat"

Avui a partir de les 19.00 i durant dues hores a l'Espai VilaWeb de Barcelona (Ferlandina, 43) hi haurà una lectura oberta a tothom dels poemes de Vicent Andrés Estellés. Demà la Festa continuarà a  Alboraia, Alginet, Benimaclet, Benimodo, Benaguasil, Benircarló, Burjassot, Canals, Dénia, Elx, Guardamar, la Núcia, Manuel, Montcada, Montserrat, Otos, Picanya, Sant Joan, Teulada, Torrent, Vilamarxant, Vinaròs, Xàtiva i al Casal Independentista Manuel Viusà de Vic. La festa també es farà a Barcelona, el dia 10, promoguda per Espai País Valencià.

03/09/2010 08:44 Cultura
Demà, coincidint amb el dia del naixement del poeta, una vintena de poblacions valencianes celebraran el sopar de la primera edició de la Festa Estellés, una iniciativa de l'escriptor Josep Lozano que ha rebut el suport de diverses entitats.La Festa Estellés s'insipira en el del 'Burns' Supper', una celebració escocesa que es fa cada 25 de gener per commemorar el naixement del poeta Robert Burns, 1759-1796) i que consisteix en un gran àpat popular.
 
Cucurella comenta al seu bloc que Xàtiva també hi haurà Festa Estellés. S’han encarregat d’organitzar-ho Antoni Martínez Revert i la Bicicleta Teatre. "Ja en som uns quants i unes quantes, entre entitats i persones, que hi participarem. Serà, òbviament, dissabte 4 de setembre, a la Casa de la Cultura (carrer Montcada), a les 20’00 hores. Com més hi serem, més Festa farem" remarca l'escriptor
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Habitatge o caos
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid