Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Festa Estellés s'escampa arreu del país

VilaWeb  i l' Espai País Valencià se sumen a la Festa Estellés. L'escriptor Toni Cucurella afirma en un escrit a l'edició comarcal del diari Levante i que reprodueix en el seu bloc que "El poble que no honora els seus poetes és un poble desnaturalitzat"

Avui a partir de les 19.00 i durant dues hores a l'Espai VilaWeb de Barcelona (Ferlandina, 43) hi haurà una lectura oberta a tothom dels poemes de Vicent Andrés Estellés. Demà la Festa continuarà a  Alboraia, Alginet, Benimaclet, Benimodo, Benaguasil, Benircarló, Burjassot, Canals, Dénia, Elx, Guardamar, la Núcia, Manuel, Montcada, Montserrat, Otos, Picanya, Sant Joan, Teulada, Torrent, Vilamarxant, Vinaròs, Xàtiva i al Casal Independentista Manuel Viusà de Vic. La festa també es farà a Barcelona, el dia 10, promoguda per Espai País Valencià.

03/09/2010 08:44 Cultura
Demà, coincidint amb el dia del naixement del poeta, una vintena de poblacions valencianes celebraran el sopar de la primera edició de la Festa Estellés, una iniciativa de l'escriptor Josep Lozano que ha rebut el suport de diverses entitats.La Festa Estellés s'insipira en el del 'Burns' Supper', una celebració escocesa que es fa cada 25 de gener per commemorar el naixement del poeta Robert Burns, 1759-1796) i que consisteix en un gran àpat popular.
 
Cucurella comenta al seu bloc que Xàtiva també hi haurà Festa Estellés. S’han encarregat d’organitzar-ho Antoni Martínez Revert i la Bicicleta Teatre. "Ja en som uns quants i unes quantes, entre entitats i persones, que hi participarem. Serà, òbviament, dissabte 4 de setembre, a la Casa de la Cultura (carrer Montcada), a les 20’00 hores. Com més hi serem, més Festa farem" remarca l'escriptor
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  4. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  7. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid