Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració a València en suport a la jornada de lluita a l'estat francès per a la Vaga General

La Coordinadora Obrera Sindical (COS) fa una crida a participar activament de la concentració convocada per la Plataforma dels Drets Socials de València, el proper dimarts, a les 19h, davant el Consolat francès a València (Plaça del Cronista Carreres, 11, al costat de la Porta de la Mar)
 
I és que aquest cap de setmana hi ha convocada una jornada de lluita a l'estat francès per preparar la Vaga General. A més, a més eixa convocatòria del sindicalisme i dels moviments socials de l'estat francès, coincideix amb la convocatòria de la Jornada Internacional de Lluita convocada per la Federació Sindical Mundial

05/09/2010 20:14 Política
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid