Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Mataró acull canalla palestina durant la Festa Major

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Mataró, UP i la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) acull aquest dilluns durant tot el dia un grup de 10 infants palestins provinents dels camps de refugiats de l'ONU a Gaza i Cisjordània.

Els nens i nenes palestins que visiten la ciutat tenen entre 10 i 11 anys i participen en el programa Vacances per la Pau. Cal remarcar que són nenes i nens orfes o amb experiències vitals marcades per les atrocitats de la guerra i de l'ocupació israeliana. En aquest sentit, la CUP entén que és un deure humanitari ajudar els sectors més febles de Palestina: els infants.

26/07/2010 13:14 Drets i Llibertats

L'objectiu és acompanyar-los i proporcionar-los un temps i un espai de seguretat, per tractar les seqüeles derivades de les situacions del context de guerra al qual està sotmès el seu país, proporcionant eines per a la resolució no violenta dels conflictes i una experiència intercultural enriquidora en el marc de la festa major de Les Santes.

Les organitzacions acollidores pretenen que aquests infants puguin conèixer un país sense guerra. I també volen que aquest intercanvi faciliti el coneixement mutu d'ambdós països, Catalunya i Palestina, i que sigui una manifestació de solidaritat amb la causa de l'alliberament del poble palestí.

El programa previst per dilluns 26 a Mataró és el següent :

* 10:30 hores, arribada del grup a Sant Simó.
* 11:00 hores, anada al Centre Natació Mataró, bany a les piscines i/o a la
platja.
* 13:30 hores, roda de premsa al Centre Natació Mataró.
* 14:00 hores, dinar al restaurant del Centre Natació Mataró.
* 15:00 hores, bany a les piscines i/o a la platja.
* 17:00 hores, dutxes i vestimenta.
* 19:00 hores, participació als actes "Santes'10", Postal de Gegants.
* 20:30 hores, participació al Correguspira i retorn a l'alberg Esplai del Prat de Llobregat.

Rànquings
  1. El batlle de Girona denuncia que una empresa espanyola s'ha inventat un inexistent "parque Princesa de Girona" al municipi
  2. El tortell Republicà i el tortell Català van ocupant l'espai del tortell de Reis
  3. Trobada de Joves Independentistes a Girona
  4. 25è aniversari de la plantada de Xirinacs a la Plaça Sant Jaume de Barcelona
  5. Votaré l’extrema dreta
  6. Intel·ligència Artificial Genètica
  7. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de Bandera Negra als agents del 2020
  8. La investigació de la 'Directa' sobre les infiltracions policials al "30 minuts" de TV3
  9. Emotiu homenatge a Quico Sabaté al cementeri de Sant Celoni
  10. Acte en motiu del Centenari del Comitè d’Acció de la Lliure Aliança (CALA)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid