Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Deporten al Marroc una noia presumptament violada per un policia

El Govern espanyol ha deportat una jove marroquina, Noura Benrrabah, que havia denunciat un policia espanyol d'Oriola per haver abusat sexualment d'ella en una comissaria.

Segons ha denunciat Antifeixistes.org, Noura romania al Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de València fins ahir, des d'on amb total secretisme fou traslladada al Marroc passant per Madrid, Màlaga i Algesires, sense que la seua família sabés res d'ella. El seu advocat ha denunciat que se l'ha expulsat abans de tenir el judici contra el policia que presumptament la va violar. 

14/07/2010 14:28 Drets i Llibertats
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid