Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Una residència d'estudiants a Barcelona encara manté el nom del fundador de la "División Azul"

Està situada al carrer Capità Arenas, 52 al districte Sarrià-Sant Gervasi
La residència d'estudiants manté el nom de Muñoz Grandes, fundador de la "División Azul", cos de voluntaris que va combatre al costat dels nazis al capdavant de Rússia durant la Segona Guerra Mundial. Muñoz Grandes també va ocupar càrrecs de rellevància en els governs de Franco: ministre de Defensa (1951-62) i vicepresident (1962-67).  La residència porta el nom d'aques militar des del 19 d'octubre del 1957.

14/06/2010 01:24 Drets i Llibertats
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid