Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzacions en contra la construcció de la térmica a Mequinensa i l'abocador a Seròs

Unes 400 persones tallen les carreteres c-12 i C-45
Aquest diumenge la Plataforma Almatret Net, contrària a la construcció d'una central tèrmica a Mequinensa i també a la construcció de l'abocador de Seròs, ha participat juntament amb veïns de Maials, Almatret, Llardecans, la Granja d'Escarp i altres poblacions del Segrià al tall de carretera que ha tingut lloc a la cruïlla de Maials, carreteres c-12 i C-45, on s'han concentrat més de 400 persones, per protestar contra la construcció de l'abocador de residus privat al terme de Seròs (Segrià).

09/06/2010 11:31 Territori
A l'acte també hi han assistit representants dels ajuntaments dels pobles veïns, Cooperatives Agrícoles de la zona i els Sindicats Agraris han donat suport a la protesta.
Rànquings
  1. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  3. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  6. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  7. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  8. El fil que no es pot trencar
  9. La transcendència històrica de Blanca Serra (i família)
  10. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid