Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Espai Jove de la Intersindical-CSC analitza les conseqüències de la Reforma Laboral

Considera que "la nostra crisi, com a classe sotmesa, com a país oprimit i com col·lectiu especialment precaritzat, és endèmica"
 
Amb l'afany de fomentar el debat i la reivindicació entorn les condicions laborals, l’Espai Jove de la Intersindical-CSC presenta el present document on, des d’una òptica juvenil, nacional i de classe, s’analitzen les possibles conseqüències de la propera reforma laboral.

11/06/2010 01:06 Laboral

I és que la reforma laboral és avui dia continuada, fruit d’un seguit de lleis i decrets que ens retallen els drets constantment i de forma cada vegada més profunda, mal que no hi hagi una foto i una firma que ho certifiquin, apunta l'Espai Jove.

Ara bé, Per l'Espai Jove de la Intersindical, "cal seguir parlant, analitzant i denunciant l’opac procés que acabarà servint perquè govern, patronal i sindicats espanyols acordin un seguit de mesures que, com tantes d’anteriors, suposaran rebaixes en la nostra protecció i en les nostres garanties als centres de treball, amb l’excusa de l’actual crisi. Cal perquè suposarà una escena més d’una opereta en la que la majoria de converses tenen lloc durant els entreactes, però que fins i tot en les actuacions de cara el públic el resultat és depriment. Cal perquè serà la constatació fefaent d’un seguit de negociacions realitzades a les esquenes de la classe treballadora per a benefici econòmic de l’empresariat, per a l’anhelada estabilitat del govern i pel manteniment dels privilegis de la burocràcia sindical. Cal perquè, només denunciant les obvietats, podrem plantar cara posteriorment a les comprabendes que tenen lloc a les nostres esquenes"

Per tant, assenyala que  "com a jovent treballador ens fixem en les nostres dificultats afegides, hem de realitzar un anàlisi i una denúncia en clau de classe, ja que som conscients que precaritzar les condicions laborals del jovent és el primer pas per generalitzar aquesta precarietat i perquè només lluitant per una plena ocupació de qualitat la gent jove hi trobarem els nostres drets reconeguts"

Sota aquestes coordenades que Espai Jove de la Intersindical-CSC analitza les possibles conseqüències de la propera reforma laboral.
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  9. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  10. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid