Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Endavant elabora dos vídeos per cridar a la mobilització i a la vaga

Sota els títols  Et sembla just? i Planta'ls cara

Endavant (OSAN) ha elaborat uns vídeos per tal de cridar a la mobilització amb motiu de la vaga del dia 8 de Juny i de les futures vagues que tenim pel davant els i les treballadores dels Països Catalans.

04/06/2010 01:48 Laboral

Et sembla just?

Fa incís sobre el caràcter antidemocràtic de les retallades socials i salarials del pla d'ajust imposat al govern espanyol per la UE, l'FMI i les patronals. Es tracta d'una invitació a eixir al carrer per tal de protestar.

Planta'ls cara

Fa referència a la injustícia que suposa que nosaltres, com a classe treballadora dels Països Catalans, haguem de pagar la crisi d'un sistema que no ens beneficia. Fa una crida a plantar cara a qui realment hauria de pagar la crisi: el gran capital i els governants pel seu servilisme als dictats dels primers.

Per saber-ne més:

El 8 de juny, cap a la vaga general

 

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  9. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid