Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els Mossos, els que reprimeixen protestes, ara acampen per denunciar la retallada dels seus sous

Un dels sindicats dels Mossos d'Esquadra, SAP-UGT, ha iniciat aquest dimecres una acampada a la plaça Sant Jaume de Barcelona com a protesta contra la retallada salarial que els governs català i espanyol han imposat al funcionariat. L'acampada durarà fins el dilluns de la setmana que ve.

Alerta Solidària ha manifestat la seva sorpresa per la paradoxa de veure com coincideixen en una jornada de vaga treballadors i policies. En aquest sentit expressa: "Els Mossos d'Esquadra troben divertit disfressar-se de manifestants tot prenent el pèl als periodistes i tant de gust li han trobat que ara acamparan al mig de la plaça Sant Jaume". 

02/06/2010 11:25 Drets i Llibertats

Amb aquesta acció, el sindicat de mossos de la UGT de Catalunya diu que també vol demanar a la classe política respecte vers la tasca i les condicions laborals de la policia catalana.

Els mateixos que desallotgen quan les treballadores protesten

Per tot això, Alerta Solidària denuncia que és aquest mateix cos, el de Mossos d'Esquadra, l'encarregat a Catalunya d'aplicar la repressió contra la classe treballadora, que quan protesta s'afanya a desallotjar-la i a reprimir la protesta.

mossos9

"Quantes vegades, defensors de Collserola, de drets dels presos, militants antimobbing, reivindicacions diverses contra l'especulació, contra els transgènics, contra el transvasament de l'aigua de l'Ebre, contra el Pla Bolonya i per la universitat pública... quantes vegades hem vist caure sobre nostre l'amenaça de la porra si insisties en aguantar cinc minuts més assegut a terra, en la sagrada terra de la plaça Sant Jaume, on només hi pot fer nit el refotut pessebre de Nadal?", lamenta Alerta Solidària.

Per tot això, l'associació assegura que l'únic que es mereixen els mossos que ara acampen a la plaça Sant Jaume per protestar contra la tisorada és que la Guàrdia Urbana els desallotgi "amb la contundència habitual".

"Saura versus Escarp. Divertit, no? Malauradament la realitat sempre és una altra i la "nostra" policia només carrega quan al davant hi ha manifestants de "debó", exclama.

Per a saber-ne més:

Per què els antiavalots conviden els periodistes a disfressar-se i no els estudiants? 

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  6. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid