Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alcover a l'Alt Camp es prepara per decidir el 20 J

D'ençà el mes de març a Alcover, la plataforma Alcover Decideix es preparaper celebrar la consulta sobre la independència el proper 20 J

Al ple municipal, la consulta només va comptar amb el suport de CiU i d’ERC mentre que el govern municipal format per ApC-PM -independents i socialistes- varen votar en contra en una moció presentada per l’oposició en una sessió plenària. Alcover és el tercer municipi de l’Alt Camp en fer aquesta consulta, després de Valls i del Pla. 

02/06/2010 16:19 Política
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  3. La dignitat no entén de competències
  4. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  5. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid