Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més de tres mil persones es manifesten a Xàtiva contra el macroabocador de la Llanera

Una columna de persones que superava els 250 metres de llargària per dir que aposten per un territori sostenible on la gestió dels residus s’abordi des de una perspectiva solidària i ecològica que no perjudique a ningú.
 
La Plataforma "No a l'abocador de la Llanera" han agraït, a través d'un comunicat, a totes les agrupacions, asociacions i persones que van ajudar a que ahir  fossin més de tres mil les persones que van omplir els carrers de Xàtiva (Costera) de gom a gom per a dir ben fort “NO al Macroabocador!

16/05/2010 17:10 Territori
Més de tres mil persones van fer ahir una festa a ritme de batucada per a dir que no volen  que  "el nostre futur desaparega en mans dels que sols saben guanyar diners especulant amb el territori. Una columna de persones que superava de prou els 250 metres de llargària per a dir que aposten per un territori sostenible on la gestió dels residus s’aborde desde una perspectiva solidària i ecològica que no perjudique a ningú.
 
La Plataforma també ressaltar el caràcter extraordinàriament pacífic dels manifestants que, tot i algunes provocacions han fet dels carrers de Xàtiva la celebració que tots volíem. La manifestació va acabar amb la intervenció de membres de les Plataformes contra els abocadors del Campello i Alacant que ens han explicat el malson que els macroabocadors han dut a les seues terres.  Posteriorment van llegir  el manifest on van ratificar la voluntat d’aturar el projecte del macroabocador i que la política de gestió dels residus s’aborde des d’una nova perspectiva sostenible allunyada d’especuladors.
 
Fotografia: Pedro García León
 
 
 

 

Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid