Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Les CUP del Camp presenten al·legacions al PDM encarades als transports públic i alternatiu

El document deixa en evidència les diferències entre costa i interior, a més de no resoldre cap dels seus problemes.


Valls, Reus, Tarragona i el Priorat han volgut puntualitzar diversos aspectes tractats en el Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona (PDM) tot fent referència a la millora del sector públic de transport i a les xarxes de carrils bici.

20/05/2010 11:54 Territori
Així, les CUP del territori demanen que es resolgui el problema d’intermodalitat i connexió amb els centres generadors de mobilitat que té, en general, el Camp de Tarragona, afavorint la sostenibilitat i la participació en la creació del model d'aquest teixit juntament amb totes les entitats que així ho vulguin.
 
Els nuclis de la Candidatura d'Unitat Popular al Camp de Tarragona (Tarragona, Reus, Valls i Priorat) han participat en el procés de presentació d'al·legacions al Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona. En concret, la majoria d'apreciacions que fan sobre el document fan referència a les diferències quant a connectivitat entre les localitats de costa i les d'interior.

La CUP remarca la necessitat d'un transport públic adequat a la mobilitat dels residents al territori per potenciar la sostenibilitat en els desplaçaments, les desigualtats socials depenent de si es té vehicle privat o no, la salut i una major connexió entre les diverses comarques que avui dia formen la segona conurbació de Catalunya. En aquest sentit, les al·legacions giren al voltant de les rodalies ferroviàries que haurien d'incloure Valls; la connexió constant de les dues ciutats més grans (Reus i Tarragona), no només en hores punta; la insuficiència de trens regionals; la pedagogia en l'ús del transport públic, per al qual caldrà una bona xarxa que consideri els usuaris potencials, no els reals; la planificació de la mobilitat en tant que connexió amb els principals centres d'atracció com ara polígons industrials, parcs temàtics, estacions de transport, centres d'ensenyament, etc.; i finalment el procés de participació ciutadana que manca de cara a donar la possibilitat als agents socials d'informar-se'n i dir la seva sobre aquest document i la resta que s'engegui des de l'administració.

Així doncs, les CUP del Camp de Tarragona consideren que aquest Pla deriva d'una mala planificació prèvia de la mobilitat a les nostres comarques i que aquest s'hauria de resoldre seguint aquestes recomanacions, tot fent esment als diversos objectius que suposadament conté i que no es resolen, com ara la xarxa ciclista, que es deixa en mans dels Ajuntaments sense concretar-ne res més, així com de la mobilitat a peu, un recurs que es deixa en l'oblit en aquest projecte.
Rànquings
  1. Alhora i la CUP
  2. L'empresari gironí Josep Campmajó s'exilia arran del cas Tsunami
  3. Sant Jordi era guerrer...
  4. Acte antirepressiu de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG)
  5. La “proposició de llei per la qual es regula la llibertat educativa”, del PP i VOX, empeny cap a la irlandització del valencià
  6. Ortésia Cabrera serà la cap de llista de les Terres de l'Ebre per la CUP
  7. Agustí Barrera: "...el seu legalisme burocràtic no els va permetre entendre que una declaració d’independència és un acte revolucionari"
  8. La CUP–Defensem la Terra presenta la llista per les eleccions del 12 de maig per la demarcació de Girona, afirmant que surten a guanyar
  9. «Saps què? Que llegint aquest tros de diari...»
  10. Sergi Saladié encapçala la llista electoral de la CUP pel Camp i les Terres de l'Ebre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2024 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid