Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat del Vallès exigeix a l'Ajuntament que retiri l'anunci contra la llei del cinema

La CUP de Sant Cugat del Vallès  considera 'demagògica' la campanya engegada per les empreses exhibidores de cinema en contra de la Llei del Cinema de Catalunya.
La formació independentista considera inacceptable que un espai municipal, com és el local que ocupen els cinemes Cinesa, emeti l'espot contrari a aquesta llei en tràmit parlamentari. Per això insten l'Ajuntament a demanar la seva retirada. La CUP acusa les grans multinacionals del sector d'amagar el veritable motiu de la crisi de públic 'fent demagògia' amb la qüestió lingüística.

 

16/05/2010 09:53 Llengua

La CUP considera que l'anunci és un atac a la llengua catalana i creu que la llei del cinema 'ha fet el que havia de fer'.

Guim Pros, membre de la CUP de Sant Cugat ha traslladat a Cugat.cat el malestar de la candidatura per l'anunci i ha exigit l'Ajuntament que el retiri de Cinesa, ja que té una concessió pública per utilitzar un espai municipal.

Segons la candidatura, el cinema ha de tenir un sentit públic i popular al servei de la cultura i no regir-se per les lleis de l'oferta i la demanda. En aquest sentit, proposen la creació a Sant Cugat d'una filmoteca que vetlli per una cartellera 'de qualitat i que aporti idees a la societat'.

Font: Cugat.cat

Per a saber-ne més:

Europa subvenciona el doblatge en català però encara no reconeix l'oficialitat de la llengua 

L'Esquerra Independentista en lluita pel cinema en català 

 

 

 

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  7. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  8. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  9. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  10. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid