Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Celoni presenta una moció per instal·lar una escultura d'homenatge a Quico Sabaté

La moció que es debatrà avui al ple municipal també inclou la instal·lació d'un mural
Aquest vespre, el ple municipal ordinari de l'Ajuntament de Sant Celoni inclourà, entre d'altres, el debat de dues mocions entrades per la CUP,  una primera per rebutjar la construcció d'un  cementiri nuclear a Ascó, i una segona, entrada conjuntament amb el PSOE-PSC, sobre la memòria històrica, en què s'insta l'equip de govern a instal·lar un  mural i una escultura sobre la figura de Quico Sabaté.

04/05/2010 11:25 Política
Rànquings
  1. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  2. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. La maldat com a bandera
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid