Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els independentistes canaris consideren que no hi ha res a celebrar "el dia de l'Autonomia"

Tot i que avui és el dia de Canaries institucionalment parlant, demà serà festa, per això  de no treballar, un altre vici espanyol.

Sembla que l'elecció del 30 de maig per a celebrar el Dia de Canàries té a veure amb la data en la qual es va constituir el Parlament autonòmic. Es per això que els independentistes canaris prefereixen commemorar la heroïcitat d'un poble que va ser massacrat pels espanyols l'any 1494. (veure el vídeo 30 de maig, res a celebrar

30/05/2010 16:58 Territori
I és que no poden celebrar un dia que serveix de moment per legitimar l'ocupació espanyola amb l'estatuto, segons el  Bloc Nacionalista i Popular canari.
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid