Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Santa Maria de Palautordera a favor de la Independència amb el 95,79% dels vots

El "Sí" ha obtingut el 94,79% dels vots. El "No" ha representat el 2,99% i el vot en blanc el, 2,22% 

Santa Maria de Palautordera tanca portes amb bons resultats en la Jornada sobre la Consulta sobre la Independència amb una participació del 22% del cens i un total de 1574 vots.

26/04/2010 00:02 Política

A dos quarts de nou s’han constituït amb plena normalitat les 5 meses electorals que donaran cobertura  a la jornada electoral de la consulta sobre la independència a Santa Maria de Palautordera. A les 9 en punt han obert les seves portes a l’electorat als locals del Centre Cívic i als barris del Pont Trencat, El Temple i Can Bosc.  

En el decurs de la jornada s'han dut a terme diverses activitats entre les que destaquen la participació de la Coral Ametista, la Colla Bastonera de Sant Celoni "Quico Sabaté", els gegants de Palau, el grup de breakdance Kiung Min i els Diables de Sant Celoni, que han encès una traca de cloenda.

Cal destacar que han votat l'home i la dona de més edat de Palau amb 93 i 100 anys respectivament i la participació desinteressada de prop d'un centenar de voluntaris i particulars que han col.laborat en la realització de la Consulta a Palau.

La plataforma Palau Decideix ha qualificat la jornada electoral d'exitosa

 

Les dades han estat les següents:

Percentatge de participació:
     24,13%    Votants sobre el cens, majors de 18 anys - cens electoral oficial - (no estan inclosos els estrangers ni joves menors de 18)
     21,95%    Votants sobre el padró majors de 16 anys (inclosos estrangers empadronats i joves de més de 16 anys).

TOTAL VOTS SI: 94,79%
TOTAL VOTS NO: 2,99%
TOTAL VOTS EN BLANC: 2,22%
TOTAL VOTS NULS: 0



0,72% vots estrangers empadronats
0´44% vots menors de 18 anys

Cens: 7.170 habitants amb dret a vot.
Vot anticipat: 405 vots.

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid