Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Recollida de signatures en contra del tancament del Parc Güell de Barcelona

Sota el lema 'volem el parc públic i gratuït' s'han agrupat 47 entitats dels barris  de Gràcia que reclamen participar en l'elaboració del pla integral.
De moment s'han recollit més dues mil signatures contra el tancament del Parc Güell i s'han enviat postals a l'alcalde informant-lo del descontentament pel projecte que ha de limitar l'accés al parc.

08/04/2010 12:34 Territori
Els veïns contraris al control i tancament dels accessos del parc han començat una campanya per recol·lectar firmes de rebuig al projecte. També han editat unes postals per a sensibilitzar als ciutadans i per a fer-ne un estat de consciència del problema que  ha generat l'ajuntament al.legant responsabilitat del patrimoni. Ara bé, el veïnat assegura que darrera del projecte de limitació d'entrades al parc hi ha interessos mercantils.
 
La polèmica que semblava aparcada ha tornat a ressorgir a l'entorn de diversos articles als mitjans de comunicació i amb l'anunci que  aquest mes es presentaria la proposta de reforma del parc Güell que limitarà l'accés dels visitants a l'espai monumental.
 
Per saber-ne més:
 
 

Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid